torsdag 19. mai 2011

Sko og kjole er klart-HURRA!!


Det er med stoor lettelse å tenke på at kjole og sko er i boks. Nå har det vært en enorm prøverunde, og stakkars Linda, har hengt på. Hun har vært en engel!

Jeg kan jo ikke vise bilder, da brudgommen ikke skal se en liten fliiik før dagen. Men, kan jo røpe merket: Lilly: http://www.lilly.dk/ .De har veldig mye vakkert og jeg skulle ønske at jeg var litt lengre. Da hadde nok lang kjole passet bedre. Nå er det seg slik at 158 klassifiserer til pygmed-størrelse, så jeg valgte kort kjole.

Det er vært noe multitasking underveis, så jeg har til og med endt opp med å snakke dansk... nærmere sagt med lillybutikken i Køben. Først forsøkte jeg meg; "kan vi snakke på engelsk"? "Jeg forstår no lige norsk, så det går bra", sa damen. ÆÆÆsj...
Nå endte det hele veldig greit. Damen var veldig søt og hjelpsom, og vi fikk da frem det vi ville begge to. Konklusjonen er allikevel at jeg ikke er god på det danske språket. Skjønner ikke bæret!

Når det kommer til brudesko, så er det ingen merker over og ved siden: Rainbow. Makan til gode og pene satengsko. Anbefales på det sterkeste!! http://www.rainbowclub.co.uk/Rainbow-Club-Brand.htm

Vi har fått kontakt med vigsleren vår fra Humanetisk forbund. Det er neste steg i prosessen- spennendeee!!!

Hei og hopp, mai er topp!

1 kommentar:

  1. Ser smukt tøj, jeg vil også gerne have. Jeg kunne godt lide, og jeg takker for deling. Velkommen til min blog.

    http://hochzeitskleid123.blogspot.com/

    SvarSlett