søndag 7. august 2011

Hvetebrødsdager

Nå har det gått ei uke siden vi gifta oss. Hvis dagene går så fort i tiden fremover, så har vi plutselig vært gift i 40 år. Hverdagen kommer nok, men det tar tid før inntrykkene legger seg. Det dukker stadig opp herlige minner fra dagen og ikke minst følelser.

Nå har bilder fra gjenstene kommet som små drypp + fotografen er snart ferdig. Har fått en smakebit, og det ser veldig fint ut. Gleder meg til å se flere! De kommer i posten, men det kommer absolutt ikke fort nok...

Har sett på mulighetene som finnes for takkekort også. Men, det er noe alvorlig tidlig å henge seg opp i ennå. Nå må jobben og hverdagen starte først, så kan jeg kose meg med det rundt høstferien tenker jeg. Denne gangen skal det ikke lages noe for hånd. Noen må kakke meg i hue hvis jeg starter med det også..

Her er det ene bildet som ble veldig fint og morsomt. Skulle likne på bildet fra innbydelsen (samme bilde som på bloggen):

Ektemannen fikk helt krupp da han så værmeldingen for de neste dagene. Deretter gikk han rett på restplass og vi skal til Berlin på en minibryllupsreise. Det er jo byen vår, men det var nok mer tilfeldig denne gangen. Det har vært litt av en kjepphest at vi har hatt så lang sommerferie uten å bruke passet. Vi har måttet prioritere, men nå bærer det av sted før arbeidsstart. Blir deilig og jeg gleder meg..

Marit

1 kommentar: