søndag 20. mars 2011

Fra kaffekopp til kremtopp

Jeg møtte Linda, en av mine forlovere, til en lørdagskaffi. Da deisa vi innom Brudesalongen på Egertorget. Der var det drop in- timer, og en må jo starte et sted.
Må innrømme at jeg hadde litt høy puls og skjelvne ben da vi gikk inn. Visste ikke hva jeg kunne forvente. Kom det en veldig hjelpsom ekspeditrise som egentlig bare ville selge deg en kjole? Er brudekjole noe jeg har lyst til å ha i det hele tatt? Er det mange mennesker der inne fra før? ...myye tanker som svirra da, gitt.
MEN, veldig positivt overrasket. Der var det bare å prøve så mye en ville, og Linda svirret rundt og hjalp til. En liten engel som vet hva hun skal se etter og vet hva jeg skal prøve ut. Greit for en som ikke vet stort...
Vi startet STORT og MYE. Finn den verste kjolen du ser... here it is!



Den dekker seriøst hele flaten på prøverommet og var helt umulig å røre seg i... men veeeldig morsom å prøve!  


Selv om det ble prøvetur på sparket denne gangen, så må det flere runder til. Forslag til linker for kjoler mottas med stor takk!  Ser for meg noe hvitt, noe kort og noe enkelt.

Det blir spennende å se hvilken kjole det blir til slutt!
Tusen takk for at du tuppa meg i ræva og dro meg inn dit, Linda! Du var som sagt en liten engel.

2 kommentarer:

  1. Hehe, lille prinsessa! ;D klem Linda

    SvarSlett
  2. Sukkerspinn, men kanskje ikke helt deg? klæm fra mamma

    SvarSlett